Friday, September 16, 2011

Pardesh ma nepali aunty lai chikeko

मेरो नाम रविन हो। म दुबइ स्थित एउटा कम्पनीको कल सेन्टरमा काम गर्थे मेरो अफिसका साथीहरु ईण्डियन अनी फिलिपिनो हरु थिए । ईण्डियन हरु सँग त म बस्नै सकिन्न थिए। तेही भएर होला कम्पनी को आकुमोडेसन सुपर भाईजरले मलाइ पनि फिलिपिनो हरु संगै आकुमोडेसनमा राखेको थियो। सोमबारको दिन मेरो छुट्टी हुन्थ्यो। हप्तामा एक चोटि छुट्टी पाउथे। हप्ता दिनको काम पछि बल्ल एक दिन छुट्टी, तेही भएर छुट्टीको दिन जो कोहि पनि खुब खुसी हुन्छ। तेसैले होला म पनि त्यो दिन खुब खुशी थिए। म लगायत मेरो एक जना साथीको पनि छुट्टी थियो । उस्को नाम हो डेविड । आकुमोडेसन मा हामी हरु दुई जना मात्रै थियो, अनी उस्ले मलाइ भनेको थियो की रविन आज मेरो गर्ल फ्रेन्ड आउँदै छ तिमीले कसैलाई नभन्नु भनेर । मैले हुन्छ भने । घरैमा जिम स्टुडियो थियो म चाँही जिम गर्दै थिए, कति चाडै बिल्डिङको मुनी गएर माथि फ्ल्याटमा लिएर आइसकेछ। उस्को गर्ल फ्रेन्ड सँग मेरो परिचय भयो। मैले भने हाइ आइ एम रविन फ्रम नेपाल। त्यो केटी बिउटी पार्लरमा काम गर्दो रहेछ , अनी केटी ले तेतिकैमा उस्की साथी लाई फोन गरि अनी भने की यहाँ एक जान नेपाली केटो रहेछ तिमी कुरा गर्नु भन्दै फोन मलाइ दियो म जिम गर्दै थिए तै पनि केटी रहेछ कुर गरौन भन्ने सोच आयो अनी मैले हेल्लो भनेको, केटी ले हाइ भनेर ईंग्लिशमा कुरा गर्‍यो, मलाइ झन तेस्तै मन पर्ने अनी कुरा गर्दै जादा दार्जिलिङ घर अनी लिजा हो भनि , एकछिन कुरा गरेर फोन राखे अनी फोन नम्बर चाँही नोट गरे। म जिम गर्दा गर्दै मेरो साथीले उस्को रूम भित्र लगेर गर्ल फ्रेन्ड लाई ग्वाम ग्वाम चिक्यो खाट भित्तमा ठोकेर आवाज बाहिर सम्म आयो। झन म तेतिकै सेक्सी केटो अती चाहिने जति खेर नी ल्यापटपमा ब्लु फिल्म हेर्दै छोल्ने केटो खपी नसक्नु भयो। मेरो लाडो ठन्केर के गरौ के गरौ जस्तै भयो कतै दुलो भएको भए ल्वाम्म हाल्थे जस्तो महसुस भयो अब जिम सिम नगर्ने बरु येस्सो सुन्नु पर्‍यो भनेर ढोका नेरै गएर एक छिन् त सुनेरै बसे। अनी सार्हो भए पछि एक चोटि मजाले छतिस गरे। आफ्नो त गर्ल फ्रेन्ड पनि छैन, अब भएन भनेर त्यो नम्बरमा मैले फोन गर्‍यो अनी कुरा भयो एक चोटि भेट्ने कुरा भयो अब शम्भवत अर्को सोमबार मेरो छुटी छ उहिबेला भेटौँला भने अनी फोन राखे। तेस्पछी मैले बेला बेलामा कल सेन्टर बाटा फोन गरेर हालखबर सोदै गर्थ्ये। अनी अर्को हप्ताको आईतवार पनि आयो अफिस बाट फर्केर बेलुकी सब कपडा हरु लौन्ड्री मा हाल्यो अनी फोन गरे भोली भेट्ने कार्यक्रम मिलायो अनी बियर पिउनु हुन्छ की हुन्न भनेको? पिइन्छ भनि। जेहोस् भोली चान्स् चाँही दरो मिल्ने भयो भन्ने सोच् आयो। तेही दिन मैले ६ वटा जति रेड हर्स बियर अर्डर गरे अनी प्याक गरेर राखे, अनी छुटीको दिन सबेरै उठेर नुहाउन पसेको बाथ रूममा काछी फुकाल्ने बितिकै लाडो त ठन्केर सार्हो भयो पख अब केही घण्टा मात्रै बाँकी छ भन्दै नुहाए। प्रायो जसो दिन नाङो भएर भित्तको ऐनामा हेर्दै छोल्ने केटो आज त चिक्न पाईन्छ भनेर लठ् परेर छोलिन। नुहाइ सकेपछी मैले कुखुराको मासु भुट्यो त्यो पनि प्याक भयो। ल्यापटप मा राम्रो राम्रो पोर्नो भिडियो हरु सेभ गरे अनी सब ठीक ठाक् भयेसी मैले फोन गरे त्यो दिन मैले मेरै कोठामा ल्याउन सक्दो कोसिस गर्छु भनि म भेट्न गए मैले फोन गरे हाइ लिजा तिमी कहाँ छ्यौ?… म यहाँ साईबर को बाहिर उभी रहेकी छु… ओके एक्छिन। म गए मैले सोचेको थिएकी भर्खर्की नै होली भनेर उमेर त कहिल्ये सोधेन भनिन्छ केटी मान्छे को उमेर नसोध्नु भनेर तर ३०, ३२ बर्ष जतिको केटी देखे छेउमा गएको उनीले मलाइ हाइ इट्स मी लिजा भनि… अनी हात मिलाए अनी के छ नी हालखबर भने.. अनी मेरो आकुमोडेसनमा ल्याउन कोसिस गरे मान्छे हरु हिंडेको छ हिंडेको छ ए बा भएन भनेर लिजा लाई तल राखे अनी म चाँही माथि गएर समान हरु सबै लियो अनी झर्यो के गर्नु यदि कम्पनी ले थाहा पायो भने नेपाल पठाइदिन्छ तै पनि कोसिस गरेको भएन। अब ट्याक्सी रोकेर फटाफट ट्याक्सी चढेर किङ्स फैसल रोड मा फेडरल होटेल मा गयो सस्तो हुन्छ त्यहाँ मलाइ साथीले भनेको थियो। ट्याक्सी ले तेही ड्रप गर्‍यो रिसेप्सन मा गयोउ अनी रूम सोधेको मेरो पत्तका यनिकी आइ डि कार्ड माग्यो मैले दिए। पैसा माग्यो पैसा नी दिए अनी हामी दुबै जना माथि रूम मा गयोउ। रूम मा पसी सके पछि त मेरी बास्सै लाडो ठन्केर खप्नु सकेन झनन करन्ट लागेको हो की खोइ के हो.. के हो… मेरो लाडो ठन्केर मेरो जिन्स पाइन्ट नै माथि उचाल्यो तर मैले लिजा लाई देख्न दिएन। बियर झिके अनी चिकेन भुटेको पनि निकाले गफ गर्दै दुबै जान ले बियर पियोउ एउटा बियर सक्ने बितिकै लिजा पनि रातै भएछ । म येस्सो अली कति नजिक गएर बसेको अनी उनी पनि अलिक नजिक आयो पहिले त येस्सो उनको अनुहारमा हेरेर बसेको फेरि उनी पनि अलिक नजिक आयो तेतिकैमा उनको टाउको पछडी समाएर तानेको उनी पनि साह्रै प्यासी रहेछिन आइ अब दुबै जानको सहमती मा टङ किस्स चल्यो मेरो जिब्रो ले उनको जिब्रो को भित्र सम्म चलाए अनी दुबै जनाले एक अर्काको जिब्रो लाई चुस्यो। लाडो ठन्केर र्याल चुवाइ सकेको थियो मेरो भित्री कट्टु भीजी सकेको थियो, मेरो लाडो काठ जति कै सार्हो भयो। लिजाको उमेर अली गएकै भएनी ४, ५ साल भएछ दुबइ बसेको तेही भएर होला केटी त बुढी भएनी च्वाँक रहेछ ती दुधका पोका हरु कसिला अनी पोटिला थिए अनी मेरो यी भोकाएका हात हरु बिस्तारै ती पोटिला पोटिला अनी सार्हो भएका दुधको मुन्टो तिर सल्बलाउदै जान्छ अनी लिजा केही बोल्नै सकिन्न लिजा मजा लिदै जान्छे अनी आवाज दिन्छ अह… अह.. स्स्स मैले उनको सर्ट को बटन हरु क्रमस खोल्दै गये अनी उनीले मेरो पाइन्ट हतार हतार खोल्यो पाइन्ट भुइमा झर्ने बितिकै मेरो काछी पनि उतार्यो अब म पुरै नाङो भए अनी मैले पनि लिजा लाई नाङै बनाए मैले पुती चुस्न खोजेको पुतीमा त पुतिको झोल च्याप च्यापती झरी सकेछ लिजाले भनिन सफा गर्नु पर्छ, अनी बाथ्र रूम गई सफा गरि वरी आएछ म अनी फेरि बाथ रूम मा गएर लाडो लाई सफा गरेर फर्के अब दुबै जना तयारी भयोउ पहिले लिजा लाडो चुस्ने भन्यो लाडो चुसाएको मलाइ सिरिङ भयो लिजाको मुख भित्र मेरो ठन्केको लाडो उनी जबर जस्ती चुस्दै हुन्छे मलाइ लाडोमा तातो अनुभव अनी कता कता लाडो मा काउकुती लागेको जस्तो.. लिजाको मुखैमा मेरो बिउ झर्ला जस्तै भयो जिन्दगी को पहिलो अनुभव तेस पछि मैले लिजाको पुती चाटेको लिजा त ओ… ओ.. ओ.. भनि अझ मैले मेरो जिब्रो ले पुतिको भित्री भाग सम्म पुग्ने गरि जिब्रो ले चलायेको अमिलो अमिलो भयो अनी अब मलाई तानेर लिजाले चिक्नु भन्यो, मैले पहिले लिजा लाई उतानो बनाएर टीपिकल पोजिसनमा मेरो ठुलो अनी लामो लाडो लिजाको त्यो रौ नै रौ भएको दुई छेउ छेउ पुक्क पुक्क उठेको त्यो पुतीको दुलोको माथि माथि रगट्यो अनी बिस्तारै…. स्वामम ….हालेको भित्र छिर्नै सकिन दुलो अती नै सानो थियो खुब टाइट रहेछ बिस्तारै… बिस्तारै.. चिकेको भित्रै… सम्म पसेछ…. दुबै जना स्वर्ग मा पुगेकै अनुभव।।मेरो मुख लिजाको मुख मा अनी हात दुधमा अनी लाडो पुतिमा लिजा अझै पनि मुखैमा आवाज दिन्छ अ… अ… अ.. मेरो रफ्तार गयो भित्र बाहिर भित्र बाहिर पाच मिनेट जति। अनी फेरि कुकुर को आसन मा कुकुरले चिकेको झै लिजा लाई पछाडि बाट चिक्यो अनी दुइटा हात चाँही लिजाको दुध्मा लिजा भन्दै छ कम.. अन.. अन ..फास्ट ..फास्ट.. येस.. येस.. येस..। म जिम गरेको केटो पुरा एक्सर्साइज अनी हट्ट खट्ट जति चिक्द नी झरेन ३० मिनेट जति चिक्दा बल्ल बल्ल झर्न आट्यो अनी उनको नाइटो तिर हतार हतार छोल्दै झार्यो म चाँही पसिना पसिना भएछ अनी लिजाले मेरो लाडो लाई एक चोटि किस् गर्दै मेरो पसिना टावेल ले पुछिदियो एक छिन् हामी दुबइ नाङै बसेर आरम गरेको लिजा ले फेरि मेरो लाडो खेलायो एकै छिन्मा मेरो लाडो उतिकै सर्हो भयो लाडो तेतिकै ठन्केको ठन्केकै छ ल्यापटप को कुनै महत्व नै आएन अब मैले लिजा लाई भने लिजा तिमी अब माथि चढ्नु है भनेको हुन्छ भने किनकी म माथि चढ्दा सार्है गार्हो भयो थाकेर आराम गर्नै दिएनन लिजा तिम्रो पुती किन येस्तो टाइट भनेर सोधेको बच्चा जन्माउदा अपरेसन गरेर झिकेकोरे। ल चड्नु भनेको फेरि मेरो लाडो लाई समातेर उनले पुती भित्र ख्वाप हाल्यो केटी हरुले हान्दा लाडो घरी घरी बाहिर निक्लिदो रहेछ तेही भएर फेरि म आफै चढ्यो फेरि चिक्दा चिक्दा लिजा कराएर आवाज बाहिर सम्म जाला भन्ने डर भयो मेरो लाडो सार्है ठुलो अनी लामो भएर होला सार्है चिच्याइ तेसै गरि ५, ६ पटक चिकेको लिजा त फेरि पनि चिक्नु पर्छ भन्दै थीइ तर आफ्नो चिकाइ पहिले ३० मिनेट को अनी दोस्रो पटक ४० मिनेट हुँदै झन झन लामो हुँदै जादो रहेछ। दिनको १२ बजे होटेल छिरेको हामी हरु बेलुकीको १२ बजे निक्लेउ। अहिले सम्म मै राम्रो चिक्ने केटा चाँही मै हो रहेछ रे भन्दै थियो अनी सोधेको तिम्रो बुडाको लाडो कत्रो छ भनेको सानो अनी छोटो छ रे। तेही भएर भोली पल्ट देखिन त उस्को रूम मै गएर चिक्न सुरु गर्‍यो। केटाहरु हो तपाइ हरुको यदि छिट्टै बिर्य झर्छ भने प्रत्यक प्रत्येक दिन राम्रो ब्यायम गर्नु अनी चिक्नु भन्दा ठीक १५ मिनेट अगाडि खर्बुजाको जुस टन्न पिउनुस् तपाइले ३० देखे ४० मिनेट सम्म चिक्न सक्नुहुन्छ मैले पनि अनुभव गरे.

0 comments:

Post a Comment

Advertiser

Popular Posts