Wednesday, July 24, 2013

घोप्टो पारेर पुती मा लाडो घुसार्नुको मज्जा


रमिलाको ओठ चुम्दै चोलो खोल्न थाल्छु अध्यारो ले गर्दा कता कता रमिलाको बटन पनि फेला पर्दैन तर पनि रमिलाको चोलो खोल्न सफल हुन्छु अब ब्रा पेटिकोटमा मात्र हुन्छे शायद उमा पनि गर्मि चडिसकेको हुनाले रमिलाले एउटा हातले मेरो पाईटको बटम फुकाल्न खोज्छे जुन आफै चाहिरहेको थिए हतार हतार आफुले लगाएको पाईन्ट माथिको भेष्ट खोलि अन्डरबेयरमा मात्र रमिलाको सामु हुन्छु भने मेरो अन्डरबेयर माथीबाटै मेरो लाडोलाई मुसार्न थाल्छे दिन भरिको गर्मी तडपनले मेरो लाडो ९० डिग्रीमा भित्तै फोरने गरी कडा थियो अब मेरो अन्डरबेयर भित्र हात पसाई लाडोलाई अधिपछि गर्न थाल्छे कता कता स्वर्गमा पुगे जस्तो भै सके थियो आफनो माल निर मेरो लाडोलाई लगेर रगटन थालिन त्यति नै बेला मैले माथिको रमिलाको ब्रा पनि खोली रमिलाको सानो सानो आकारको बुबु दुबै हातले रगडदै थिए, एउटा बुबुको निप्पलमा मैले मुख लगी जिब्रोले चाटन थाले भने अर्को हातले अर्को निम्पल दबाउन थाले, रमिलाले भने मेरो लाडो आफनो मालमा लान एउटा खुटटा उठाएर रगडदै थिईन, मैले रमिलालाई सुस्तरी पलङ्ग तिर सुताए एउटा हातको औलाले रमिलाको माल भित्र छिराए, एउटा औला छिराउदा रमिलाको माल आगोको भटटी सरह तातो तातो गिलो पो रै , सुस्तरी मैले मेरा औला भित्र बाहिरमात्र के गरेको थिए लामो लामो सास तान्न थालीन बरबराउन थालिनउफ..........उउउउउ....” मलाई रमिलाको त्यो आवाजले अझ जोस आयो मुखले रमिलाको दुधको मुन्टा चुस्दै औलाले रमिलाको मालमा भित्र बाहिर अझ जोड जोडले गर्न थाले एक छिन पछि दुई वटा औला भित्र हाल्न थाले त्यतिकैमा आफनो चाक जोडले उचाली उचाली पहिलाको भन्दा ठुलो स्वरमा आवाज निकाल्न थालि............मेरो राजा....... अब सहन सक्दिन.........पसाई देउ तिम्रो त्यो........उउउउउ....” रमिलाले आफनो एउटा हातले मेरो लाडो पनि तल माथि तल माथि गर्दै थिईन जसो जसो मेरो औलाको स्पिड बडदै थियो रमिलाको हातको कसाई तल माथि गर्ने स्पीड पनि बडदै थियो कता कता मलाई मेरो आफनै माल झर्न लागे जस्तो लाग्यो त्यसैले मैले रमिलाको हातबाट आफनो लाडोलाई हटाई सुस्तरी रमिलाको खुटटा फटयाएर रमिलाको माल माथी राखी दिए सुस्तरी रमिलाको मालको माथिल्लो भागमा रगटन थाले, अब झन लामो लामो सास लिन थालिन, मैले सुस्तरी मेरो लाडोको सुपाडी रमिलाको मालमा राखेर सुस्तरी धक्का के दिन थाले उत चिल्लाउन थालिन जबकि अहिले ईन्ची जती मात्र भित्र पसेको थियो, मेरो लाडोको आकार शायद ईन्च लामो . ईन्च मोटो फेरी मैले सुस्तरी त्यतिकै मा भित्र बाहिर गर्दै पुन धक्का दिए अब भने ईन्च जति भित्र पस्यो होला अईया.....आमै.......दुख्यो......के.....यति कैमा गर अब भित्र नपसाउ है जानुभन्न थालिन मैले पनि हुन्छ भन्दै एक छिन पुन त्यतिकैमा भित्र बाहिर गर्न थाले भने आखा चिम्म ओठ टोक्दै थिईन २।३ मिनटको रगडाई पछि मैले पुन जोडले धक्का दिए आफनो मुख रमिलाको ओठमा राखी किस गर्न थाले अईया पनि भन्न पाईन मेरो ईन्चको लाडो पुरै रमिलाको मालमा पस्यो अब बल्ल मैले रमिलालाई ल्वाम ल्वाम चिक्न थाले भने पनि एक छिनको दुखाई पछि शायद बर्ष पछि सम्मको नचिकाईले रमिलाको माल चप्केको जस्तो मलाई लाग्यो मेरो पुरा साथ दिन थालिन, तलबाट पुरा धक्का मार्दै थिईन भने रमिलाको दुबै खुटटालाई हातले च्यातेर पुरा बल लगाउदै चिक्दै थिए करिब १० मिनटको चिकाई पछि रमिलाको स्पीड बडन थाल्यो मैले रमिलाको खुटटा छोडी रमिलालाई किस गर्दै तलबाट पहिलाको भन्दा बडि जोड जोडले धक्का दिन थाले

उफ मेरो राजा......................अरु जोडले ............अरु जोडले.....मेरो राजाअब रमिलाको हातको नङग्राले मेरो ढाड करङ्गमा चिथोर्न थालिन, मेरो पनि स्पीड बडन थाल्यो मैले एउटा हातले आफनो लाडो रमिलाको मालबाट फुत्त बाहिर निकालेर रमिलाको माल माथिबाट आफनो पुरै माल गिराई दिए रमिलालाई पुरा किस गर्दै चाटन थाले पनि मलाई पुरै तिर चाटन थालिन, एक छिन सम्म हामि टासिएरै बस्यौ, पुरै पसिना पसिना भै सकेको थिए भने अनि पनि पसिना पसिना भै सकेकी थिईन

गर्मी भयो नहाउन जाम तल धारा भनि जुरुक्क उठीन, मलाई पनि पसिना पसिनाले मेरो जिउ गन्हाएको महशुस भई रहेको ले हुन्छ भने टाबेल बेरी उसैको पछि पछि लागे, त्यो गाउमा बिजुली थिएन चारैतिर अध्यारो नै अध्यारो थियो हामी सुस्तरी धारा निर पुग्यौ, धाराको पानी ज्यादै चिसो थियो दुबै खुब नहायौ पुन कोठामा आई बस्यौ चिसो पानीले रातको समयले गर्दा अब अलि चिसो चिसो भै सकेको थियो, मलाई त्यो पहिलो चिकाईले पुगेको थिएन नहाउदै खेरी मेरो लाडो ठन्केर बसि रहेको थियो मैले प्वाक्क भनि हाले अब नहाईयो सफा भनि भईयो अब चुस्ने होला नि हुन्नअनि हल्का मुस्कुराउदै मेरो लाडो आफनो हातमा लिई खेलाउन थालिनकति चाडो कडा भै सकेछ यो रमिलाको पेटीकोट खोलेर माल खेलाउन थाले भने मेरो माल खेलाउन थालिन एक छिन पछि पुन हामीमा गर्मी चडि सकेको थियो मैले रमिलाको दुबै खुटटा हटाई माथिबाटै चाटन थाले लाडोलाई रमिलाको मुख निर रगटन लागे हामी ६९ को पोजिसनमा एक छिन सम्म चाटा चाट गर्न थालेम, यसरी हामीलार्ई अलि अप्ठयारो लागे पछि खडा भई रमिलालाई लाडो चुसाउन थाले शायद पहिलोे पटक रमिलाले मेरो लाडो चुसिरहेको जस्तो मलाई लाग्यो प्वाच...प्वाच....आवाज निकाल्दै चुस्दै थिईन त्यो पनि करिब मिनट रमिलाले मज्जाले चुसिन, अब मेरो पालो भन्दै रमिलाको पुतिको माथिल्लो भागमा आफनो जिब्रोले कोटयाउन थाले सुस्त सुस्त दुबै ओठले चुस्न थाले, सुस्तरी आवाज निकाल्न थालिन, जिब्रो रमिलाको भित्रै सम्म लगि दातले रगटी रगटी तान्दै चुस्दै थिए.......आउ............उफ....उउ ......उउ...” पनि पुन पुरा जोशमा आई सकेको थिए अब रमिलालाई अर्काै स्टाईलले चिक्ने भनि कुकुर स्टाईलमा घोप्टो पार्न लगाए पछाडीबाट दिन थाले अब मैले जस्तो भन्थे उस्तै गर्न थालिन एक छिन घोप्टो पारी चिके पछि मैले रमिलालाई फेरी स्टाईल चेन्ज गराए अब तल सुतेर रमिलालाई माथि ल्याई चिक्न लगाए यो पटक मैले रमिलालाई ओटा पोजमा चिके अन्तमा पुरानै स्टाईलमा राखी करिब आधा घण्टा जति चिके पछि बल्ल मेरो माल झरयो पनि थाके जस्तो गरीन



3 comments:

Anonymous said...

Chikeko Jastai chhau ta Babu. Marda ko chhoro le garera dhekhauchha bhanera haina.

Anonymous said...

contract me rbisho303@gmail.com

Unknown said...

Any girl or unsatisfied woman with her husband in sex-desire who wants safe and secret sex enjoyment with me, she can contact me in this number - 9851137381 or she can mail me at - bhupal.basnet@ymail.com I can give full satisfaction as well as some money ( Rs, 5,000 to 10,000 ) Per week for her private expenses.You can phone me and mail me at any time.

Post a Comment

Advertiser

Popular Posts